Un Nokia Lumia 800 se fait démonter par deux iphones !!!

Affligeant… même l’iPhone 4 atomize le nokia..[youtube http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZZG-mYisDA4]

 

This entry was posted in iPhone and tagged , , , . Bookmark the permalink.